Copywriting ska leda till någon form av handling. Som att sälja en bil, få fler att rösta eller att få människor att sluta slänga snus i toaletten. Det handlar alltså om att sälja med ord. Av den anledningen kan copywriting faktiskt vara direkt avgörande för alla företag, kommuner, myndigheter och organisationers ekonomi.
/https%3A%2F%2Fwww.ohmy.se%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F09%2FGroup-9-1.jpg)
Kontaktperson
Manja Bååth
/https%3A%2F%2Fwww.ohmy.se%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F09%2F66e02a5d7efe1950a40fd8b5_Bild-copywriting-1080x720px.jpg)
Våra copywriters jobbar med att ta fram idéer och koncept med hög kreativ höjd. De bemästrar alla format: från radio- och filmmanus, till sociala medier eller manifest. Behöver du hjälp med att få dina läsare att agera?
Vill du veta mer om copywriting? Kul! Hör av dig till manja@ohmy.se